VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
1. Vymedzenie pojmov
1.1 predávajúci – prevádzkovateľ internetového obchodu wexy.sk (e-shop), Mgr. Daniela Chomová
1.2 kupujúci - fyzická alebo právnická osoba, ktorá vstúpila do obchodného vzťahu s
predávajúcim
1.3 tovar - produkty alebo služby v ponuke internetového obchodu www.wexy.sk
1.4 objednávka - kúpna zmluva (faktúra), na základe ktorej je realizovaný predaj tovaru
2. Základné ustanovenia
2.1 Obchodné podmienky platia pre nákup v internetovom obchode www.wexy.sk. Obchodné podmienky vymedzujú a
upravujú práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho. Všetky zmluvné vzťahy sú uzatvorené v súlade s právnym
poriadkom Slovenskej republiky. Pri vzťahoch, ktoré nie sú upravené týmito obchodnými podmienkami sa riadi fyzická
osoba (spotrebiteľ) Občianskym zákonníkom č. 40/1964 Zb. a Zákonom o ochrane spotrebiteľa č. 108/2000 Z. z.. a
právnická osoba (podnikateľ) Obchodným zákonníkom č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov a noviel.
2.2 Ustanovenia obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy.
Znenie obchodných podmienok môže predávajúci meniť či dopĺňať.
3. Objednávka
3.1 Objednávka vzniká na základe jej potvrdenia pri procese objednávania tovaru v internetovom obchode, prípadne pri
objednaní tovaru telefonicky alebo e-mailom. Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že súhlasí s
obchodnými a nákupnými podmienkami internetového obchodu www.wexy.sk. Obchodné podmienky sú
neoddeliteľnou súčasťou zrealizovanej objednávky, teda kúpnej zmluvy.
3.2 Webová stránka obchodu www.wexy.sk obsahuje informácie o tovare, a to vrátane
uvedenia cien jednotlivých tovarov. Ceny tovaru zostávajú v platnosti po dobu, kedy sú
zobrazované na webovej stránke obchodu. Webová stránka obchodu obsahuje aj
informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru.
3.3 Pre objednanie tovaru vyplní kupujúci objednávkový formulár na webovej stránke
obchodu. Objednávkový formulár obsahuje najmä informácie o:
- objednávanom tovare (objednávaný tovar "vloží" kupujúci do elektronického
nákupného košíka),
- spôsobe úhrady ceny tovaru a
- informácie o nákladoch spojených s dodaním tovaru
(ďalej spoločne len ako "objednávka").
3.4 Pred zaslaním objednávky predávajúcemu je kupujúcemu umožnené skontrolovať a
meniť údaje, ktoré do objednávky kupujúci vložil, a to aj s ohľadom na možnosť
kupujúceho zisťovať a opravovať chyby vzniknuté pri zadávaní dát do objednávky. Údaje
uvedené v objednávke sú predávajúcim považované za správne.
Pokiaľ si zákazník objedná zároveň tovar, ktorý je skladom a tovar na objednávku, je takýto balíček zasielaný
spoločne, po naskladnení tovaru na objednávku a zaplatení celkovej sumy za objednávku, pokiaľ sa zmluvné strany
nedohodli inak.
3.5 Zmluvný vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim vzniká doručením prijatia objednávky
(akceptáciou), ktorá je predávajúcim zaslaná kupujúcemu elektronickou poštou, a to na
adresu elektronickej pošty kupujúceho.
3.6 Kupujúci súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní kúpnej
zmluvy. Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na
diaľku v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie,
náklady na telefónne hovory) si hradí kupujúci sám.
4. Storno objednávky
4.1 Kupujúci má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu, a to do vyexpedovania objednaného tovaru, a to e-mailom
na adresu: info@wexy.sk alebo telefonicky. Informácia o vyexpedovaní bude kupujúcemu odoslaná emailom alebo
oznámená telefonicky. V prípade storna objednávky, predávajúci neúčtuje kupujúcemu žiadne poplatky súvisiace so
zrušením objednávky. V prípade, že kupujúci zaplatil predávajúcemu kúpnu cenu, alebo jej časť v čase do zrušenia
objednávky, predávajúci vráti už zaplatenú kúpnu cenu alebo jej časť v lehote 3 pracovných dní od zrušenia objednávky
prevodom na bankový účet kupujúceho.
4.2 V prípade, že kupujúci stornuje iba určitú časť objednaného tovaru, automaticky stráca
všetky zľavy z danej objednávky.
4.3 Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v prípade, ak kupujúci
uviedol na objednávke nepravdivé alebo zavádzajúce osobné údaje alebo ak sa tovar už
nevyrába alebo nedodáva. V takomto prípade bude predávajúci neodkladne informovať
kupujúceho za účelom dohodnutia ďalšieho postupu. V prípade zrušenia objednávky
predávajúci neúčtuje kupujúcemu žiadne poplatky súvisiace so zrušením objednávky. V
prípade, že kupujúci už zaplatil predávajúcemu kúpnu cenu, alebo jej časť v čase do
zrušenia objednávky, predávajúci vráti už zaplatenú kúpnu cenu alebo jej časť v lehote 3
pracovných dní od zrušenia objednávky prevodom na bankový účet kupujúceho.
4.4 Predávajúci má právo stornovať objednávku:
a) ak v dohodnutej lehote nie je schopný dodať objednaný tovar a kupujúci nemá záujem
o náhradné plnenie,
b) v prípade nedostupnosti tovaru,
c) v prípade, ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo
požadovať nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v dohodnutej lehote alebo v cene,
ktorá je uvedená v internetovom obchode.
O stornovaní objednávky bude kupujúci informovaný e-mailom. Zaplatená kúpna cena za
tovar bude následne v lehote 15 dní vrátená kupujúcemu prevodom na účet.
Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v prípade, že objednaný tovar sa už nevyrába a z iných
nepredvídateľných dôvodov. V týchto prípadoch bude predávajúci bezodkladne informovať kupujúceho a dohodne s ním
ďalší postup. Ak kupujúci už zaplatil kúpnu cenu alebo jej časť, bude mu táto čiastka vrátená späť na jeho účet v čo
najkratšom čase.
5. Odstúpenie od kúpnej zmluvy
5.1 Zákazník má právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia tovaru. Podľa zákona č. 108/2000 Z. z..
o ochrane spotrebiteľa má kupujúci právo odstúpiť od zmluvy v lehote 14 dní od prevzatia tovaru bez akejkoľvek sankcie.
V tejto lehote musí kupujúci spotrebiteľ doručiť predávajúcemu úkon, s ktorým súčasná platná právna úprava spája
prejav vôle smerujúci k odstúpeniu od zmluvy. Vrátený tovar nesmie byť nijako porušený či znehodnotený (otvorenie
obalu a pod.). Ak spotrebiteľ poruší originálny obal u dodaného výrobku tak, že ho nemožno z hygienických či
bezpečnostných dôvodov znova použiť, takýto tovar nie je možné dodávateľovi vrátiť.
5.2 Odstúpenie od zmluvy oznámi zákazník predávajúcemu spolu s faktúrou, formulárom
odstúpenie od kúpnej zmluvy, ktorý je poskytovaný predávajúcim a ktorý tvorí prílohu
obchodných podmienok a neodkladne zašle nepoškodený a neznehodnotený tovar späť
predávajúcemu. Predávajúci vráti zákazníkovi zaplatenú cenu tovaru zníženú o náklady
vynaložené na vrátenie tovaru, a to najneskôr do 15 dní od odstúpenia od zmluvy.
5.3 Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy o kúpe tovaru:
a) ktorý bol upravený podľa želania kupujúceho,
b) ktorý podlieha rýchlej skaze, opotrebeniu a zastaraniu.
6. Užívateľský účet
6.1 Na základe registrácie kupujúceho vykonanej na našej webovej stránke www.wexy.sk
môže kupujúci pristupovať do svojho užívateľského účtu. Zo svojho užívateľského účtu
môže kupujúci vykonávať objednávanie tovaru (ďalej len "užívateľský účet").
6.2 Pri registrácii na webovej stránke a pri objednávaní tovaru je kupujúci povinný uvádzať
správne a pravdivo všetky údaje. Údaje uvedené v užívateľskom účte je kupujúci pri
akejkoľvek zmene povinný aktualizovať.
6.3 Prístup k užívateľskému účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Kupujúci je
povinný zachovávať mlčanlivosť ohľadom informácií potrebných na prístup do jeho
užívateľského konta.
6.4 Kupujúci nie je oprávnený umožniť využívanie užívateľského účtu tretím osobám.
Predávajúci môže zrušiť užívateľský účet, a to najmä v prípade, keď kupujúci poruší
svoje povinnosti z kúpnej zmluvy (vrátane obchodných podmienok).
7. Cena tovaru a platobné podmienky
7.1 Všetky ceny sú uvedené v eurách. Aktuálne ceny tovaru sú uvedené v e-shope www.wexy.sk. Táto cena nezahŕňa
náklady na dodanie tovaru na miesto určené kupujúcim.
7.2 Akciové ponuky platia do vypredania zásob.
7.3 Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny cien bez predchádzajúceho upozornenia.
7.4 Cena tovaru je uvádzaná za jeden kus, ak z charakteru tovaru alebo popisu nevyplýva niečo iné.
7.5 Ceny uvedené v e-shope www.wexy.sk môžu podliehať zmenám i bez predchádzajúceho
ohlásenia. V prípade platby vopred na účet je predávajúci viazaný svojou ponukou
vrátane ceny do 7 dní od potvrdenia objednávky.
7.6 Cenu tovaru a prípadné náklady spojené s dodaním tovaru podľa kúpnej zmluvy môže
kupujúci uhradiť predávajúcemu bezhotovostne prevodom na účet predávajúceho IBAN:
SK80 8360 5207 0042 0600 0696, vedený v spoločnosti MBank (ďalej len "účet
predávajúceho").
Spoločne s kúpnou cenou je kupujúci povinný zaplatiť predávajúcemu aj náklady spojené
s dodaním tovaru v dohodnutej výške. Zákazníkovi je účtovaná čiastka, ktorá sa objaví na
stránkach vytvárania objednávky v okamihu jej odoslania. Táto suma predstavuje vždy
konečnú cenu vrátane príslušnej sadzby DPH a účtovanej dopravy.
Kupujúci je povinný uhrádzať kúpnu cenu tovaru spolu s uvedením variabilného symbolu
platby. Platobné inštrukcie dostane kupujúci emailom po potvrdení objednávky. Pre
urýchlenie expedície môže kupujúci zaslať bankou vygenerované potvrdenie o zadaní
platby v grafickom formáte alebo v PDF na info@wexy.sk.
7.7 Tovar bude expedovaný až po pripísaní peňažných prostriedkov na účet predávajúceho
alebo prijatím potvrdenia o zadaní platby v grafickom formáte alebo v PDF na
info@wexy.sk.
7.8 Daňový doklad - faktúra bude kupujúcemu zaslaná spolu s tovarom alebo v elektronickej
forme – emailom.
8. Cena poštovného
Balíky zasielame štandardne pomocou kuriérskej služby GLS.
Poštovné a balné sa účtuje na základe hmotnosti Vami objednaných produktov nasledovne:
KURIÉR GLS (možnosť platby len v hotovosti)
0 - 2 kg ............................................................................................................................. 3,70€
2 - 5 kg ............................................................................................................................. 4,00€
PACKETA - osobný odber na zvolenom mieste
0 - 5kg ................. 3,00 €
Osobný odber v Prešove - Po telefonickom dohovore vopred, balíček si môžete vyzdvihnúť na adrese Vranovská 83A, Prešov - Nižná Šebastová, bez poplatku.
Dobierka ............................................................................................................................. 1,00€
9. Dodanie tovaru
9.1 Dodanie objednaného tovaru bude realizované v čo najkratšom termíne , podľa
dostupnosti tovaru na sklade a prevádzkových možností predávajúceho po pripísaní platby
na účet predávajúceho.
9.2 Pri objednávke do zahraničia predávajúci vypočíta poštovné individuálne, podľa
hmotnosti zásielky a štátu, do ktorého zásielku posiela. Pri zásielke do zahraničia je
platbu nutné zrealizovať vopred, na základe predávajúcim zaslanej proforma faktúry.
9.3 Ak je predávajúci podľa kúpnej zmluvy povinný dodať tovar na miesto určené kupujúcim
v objednávke, je kupujúci povinný prevziať tovar pri dodaní.
Pri prevzatí tovaru od prepravcu je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalov
tovaru. V prípade zistenia porušenia obalu svedčiaceho o neoprávnenom vniknutí do
zásielky nemusí kupujúci zásielku od prepravcu prevziať a túto skutočnosť musí
bezodkladne ohlásiť predajcovi.
10. Práva a povinnosti zmluvných strán
10.1 Predávajúci sa uzatvorením zmluvy o kúpe tovaru zaväzuje odovzdať kupujúcemu tovar v požadovanej akosti a
množstve.
10.2 Kupujúci sa uzatvorením zmluvy o kúpe tovaru zaväzuje tovar prevziať a zaplatiť zaň
kúpnu cenu vrátane nákladov na dodanie tovaru.
10.3 Vlastnícke právo k tovaru z predávajúceho na kupujúceho prechádza úplným zaplatením
kúpnej ceny.
11. Záruka, reklamácie a servis
11.1 Záručná doba je 24 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy, pokiaľ nie je pre
konkrétne prípady stanovená záručná doba iná, a plynie odo dňa prevzatia tovaru a
potvrdenia potrebných dokumentov súvisiacich s tovarom oprávnenou osobou.
11.2 Kupujúci je povinný reklamáciu bezodkladne uplatniť u predávajúceho, a to ihneď po
zistení závady.
11.3 Kupujúci má právo uplatniť si u predávajúceho záruku len na tovar, ktorý vykazuje
vady, na ktoré sa vzťahuje záruka a bol zakúpený u predávajúceho.
11.4 Počas záručnej doby má kupujúci právo na bezplatné odstránenie vady po predložení
tovaru vrátane príslušenstva, dokumentácie, návodu, oprávnenému zástupcovi
predávajúceho spolu s dokladom o zaplatení, prípadne so záručným listom a stručným
popisom vady.
11.5 Právo na záruku zaniká v prípade, že k vade došlo mechanickým poškodením výrobku
spôsobeným kupujúcim, nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, používaním tovaru v
podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými
vplyvmi prirodzenému prostrediu tovaru, zanedbaním starostlivosti o tovar, poškodením
tovaru nadmerným zaťažovaním, alebo používaním v rozpore s podmienkami
uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo
bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok. Zo záruky sú
tiež vyňaté chyby spôsobené živelnou pohromou a uplynutím záručnej doby tovaru.
Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo ich častí) spôsobené
používaním. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa ani
reklamovať.
11.6 Reklamovaný výrobok je nutné zaslať späť poštou (nie na dobierku), na našu adresu,
pokiaľ predávajúci neurčí inak. Adresa: Mgr. Daniela Chomová, www.wexy.sk, Vranovská
83A Prešov, 08006.
11.7 Predávajúci alebo určená osoba vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie
tovaru vo vhodnej forme zvolenej predávajúcim, napr. vo forme mailu alebo v písomnej
podobe. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného
odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie.
11.8 Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie do 3 dní od začiatku
reklamačného konania (deň prijatia reklamovaného tovaru), v odôvodnených prípadoch,
najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru najneskôr do 30 dní
odo dňa začiatku reklamačného konania. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie
predávajúci alebo určená osoba reklamáciu vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch
možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie
ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie
má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový
tovar.
11.9 Práva kupujúceho pri uplatnení reklamácie:
11.9.1 Pri odstrániteľnej chybe má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne
odstránená. O spôsobe odstránenia chyby rozhoduje predávajúci a je povinný chybu
bez zbytočného odkladu odstrániť. Kupujúci môže požadovať namiesto odstránenia
chyby (opravy) výmenu chybnej veci za bezchybnú, ak tým predávajúcemu nevzniknú
neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť chyby.
11.9.2 Pri výskyte neodstrániteľnej chyby, ktorá bráni riadnemu užívaniu veci na daný účel,
má kupujúci právo buď na výmenu veci alebo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí).
11.9.3 V prípade, že má vec súčasne najmenej tri rôzne odstrániteľné chyby, pričom každá z
nich bráni v riadnom užívaní, má spotrebiteľ právo na výmenu tovaru alebo na vrátenie
peňazí. To isté právo má aj vtedy, ak sa rovnaká chyba, aká bola najmenej dvakrát
opravovaná, vyskytne tretíkrát v záručnej dobe.
11.9.4 Reklamácia sa považuje za vybavenú - ak sa ukončí reklamačné konanie odovzdaním
opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením
primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej
odôvodnené zamietnutie.
11.9.5 Náklady spojené s dopravou reklamovaného tovaru späť predávajúcemu nesie vždy
kupujúci.
12. Postup reklamácie
Pri uplatňovaní reklamácie dodržujte nasledujúci postup:
12.1 Odporúčame, aby ste nám zaslali email na adresu info@wexy.sk, kde uvediete Vaše meno a telefonický kontakt, na
ktorom Vás zastihneme, názov výrobku, číslo faktúry a popis závady.
12.2 Do 24 hodín (v pracovné dni) Vám budú zaslané informácie o ďalšom postupe spolu s
adresou na zaslanie reklamovaného tovaru a Reklamačným formulárom.
12.3 Pošlite tovar na určenú adresu spolu s Reklamačným formulárom a kópiou faktúry. Ak
sa adresa dodania opraveného výrobku bude líšiť s adresou na faktúre je nutné uviesť
aktuálnu adresu a telefonický kontakt.
13. Alternatívne riešenie sporov
13.1 Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@wexy.sk),
ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci
porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania,
spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov
(ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3
zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.
13.2 Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia
sporov RSO, ktorá je dostupná online na
http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
13.3 Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri
uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej
podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa
týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej
zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa
týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov,
kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa
požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky
5 EUR s DPH.
14. Ochrana osobných údajov
14.1 Osobné údaje zákazníkov sú uchovávané v súlade s platnými zákonmi Slovenskej
republiky, predovšetkým so zákonom č. 428/2000 Z. z. o ochrane osobných údajov, v
platnom znení. Osobné údaje zákazníkov sú plne zabezpečované proti zneužitiu. Dáta sú
uchovávané a nie sú zdieľané s aplikáciami tretích osôb. Objednávkou kupujúci súhlasí
s tým, že jeho osobné údaje, teda meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail, adresa a aj
fakturačné údaje poskytnuté predávajúcemu budú použité na účely vybavenia
objednávky a nebudú zneužité. Hlavne nebudú poskytnuté tretím stranám, nebudú
využité k periodickej reklame a budú chránené v súlade s predpismi Slovenskej
republiky. Kupujúci má právo prístupu ku svojim osobným údajom a tiež právo na ich
opravu vrátane ďalších zákonných práv k týmto údajom. Zároveň má právo svoj súhlas
so spracovaním osobných údajov kedykoľvek písomne vypovedať.
15. Cookies
INFORMÁCIE O POUŽÍVANÍ SÚBOROV COOKIES
Zásady ochrany osobných údajov
Za účelom zabezpečenia riadneho fungovania tejto web stránky a zlepšenia poskytovaných služieb, ukladáme niekedy vo vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookies
- Čo sú cookies?
Cookies sú malé textové súbory vytvorené komunikáciou medzi touto web stránkou a prehliadačom. Cookies ukladajú naše servery, pomocou prehliadača do vášho zariadenia (počítača, mobilného telefónu, tabletu). Vďaka cookies naša stránka pri ďalšej návšteve pozná vaše zariadenie.
- Na čo používame cookies?
Naše servery používajú cookies za účelom skvalitňovania služieb a prispôsobenia obsahu web stránky vašim potrebám a preferenciám. Používame ich najmä na:
- zhromažďovanie, analyzovanie a vyhodnocovanie informácií o vašom prístupe a správaní sa na webe,
- rozpoznanie a zjednodušenie používania webu pri opätovnej návšteve,
- poskytnutie informácií z okruhu vašich záujmov a potrieb,
- odporúčanie služby, ktoré zodpovedajú vašim záujmom a potrebám,
- remarketing,
- monitorovanie správneho fungovania webu,
- skvalitňovanie poskytovaných služieb.
Cookies používa takmer každá web stránka. Pri opätovnej návšteve vám pomôžu zapamätať si navštívené stránky a predchádzajúce nastavenia.
Tým, že prehliadate túto web stránku súhlasíte s ukladaním cookies na uvedený účel. Zbierané údaje sú anonymné a nevedú k vašej priamej identifikácii.
- Aké sú druhy cookies?
Z časového hľadiska používame cookies, ktoré sú dočasné a trvalé.
- Dočasné cookies sa ukladajú vo vašom zariadení len počas doby trvania návštevy, kým web stránku nezatvoríte.
- Trvalé cookies sa ukladajú vo vašom zariadení a zostávajú tam až dokým ich nevymažete, resp. neuplynie doba nastavená v prehliadači.
Z obsahového hľadiska prevádzkovateľ používa nasledovné cookies:
- Základné cookies, ktoré sú potrebné na riadne a kvalitné užívanie web stránky (napr. prihlasovacie údaje);
- Prevádzkové cookies, prostredníctvom ktorých môžeme analyzovať vaše správanie na web stránke (napr. počet stránok, na ktorých bol, či aký čas na nich zotrval);
- Funkčné cookies, prostredníctvom ktorých môžeme skvalitniť funkčnosť web stránky tým, že sa zaznamenáva, ktoré služby vám už boli ponúkané.
- Reklamné cookies, prostredníctvom ktorých je možné vyhodnotiť okruh vašich záujmov a potrieb a na základe toho vám ponúknuť relevantné služby.
Cookies na reklamné účely používame iba s vašim súhlasom.
- Ako zmeniť ukladanie cookies?
Väčšina webových prehliadačov podporuje správu cookies. Vo svojom prehliadači si môžete cookies zmazať, blokovať alebo úplne zakázať ich používanie, prípadne obmedziť ich na vami vybrané typy.
Informácie o prehliadačoch a o spôsobe správy cookies nájdete na týchto webových stránkach alebo v ďalšej dokumentácii internetových prehliadačov
Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95647?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=cs
Edge: https://support.microsoft.com/cs-cz/help/12454/windows-10-microsoft-edge-privacy-faq
Internet Explorer: https://support.microsoft.com/cs-cz/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies
Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer
- Cookies tretích strán
Na našej webovej stránke sú odkazy a prepojenia aj na iné web stránky. Preto môžu byť počas prehliadania našej web stránky vytvorené súbory cookies, ktoré nepodliehajú našej kontrole. Ide napríklad o prepojenie s analytickými nástrojmi Google alebo obsahu Facebook či YouTube. Podmienky používania súborov cookies si môžete prečítať na ich stránkach.
- Na koho sa obrátiť?
Pokiaľ máte akékoľvek otázky týkajúce sa používania cookies na našich web stránkach, kontaktujte nás na info@wexy.sk.
POVINNÉ INFORMÁCIE
Poskytovateľ služieb:
Mgr. Daniela Chomová, www.wexy.sk, Vranovská 83A, 080 06 Prešov, Slovenská republika
IČO: 50 696 041, DIČ: 112 2544 478
Spoločnosť zapísaná v Živnostenskom registri, Okresný úrad Prešov, číslo: 750-47805
Nie sme platcom DPH.
IBAN: SK80 8360 5207 0042 0600 0696
Účet vedený v Mbank.
web: www.wexy.sk
e-mail: info@wexy.sk
tel.: 0948 459 804 (Prednostne, prosím, využite e-mailovú komunikáciu)
Orgán dohľadu:
Inšpektorát SOI pre Prešovský kraj
Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
tel. č.: 051/ 7721 597
fax č.: 051/ 7721 596
e-mail: pr@soi.sk
Kontaktné údaje predávajúceho
Adresa:
Mgr. Daniela Chomová Vranovská 83A 080 06 Prešov Slovenská republika
web: www.wexy.sk e-mail: info@wexy.sk |
IČO: 50 696 041 DIČ: 112 2544 478 |