• DOMOV
  • INFORMÁCIE PRE ZÁKAZNÍKOV
    • Veľkostná tabuľka
    • OBCHODNÉ PODMIENKY
    • Reklamácie
    • Odstúpenie od zmluvy
    • Poštovné a balné
    • OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
  • KONTAKT
  • PRIHLÁSENIE / REGISTRÁCIA
    • ZMENA OSOBNÝCH ÚDAJOV
    • PREHĽAD OBJEDNÁVOK
  • WEXY.SK
    • Spriatelené stránky
  • FEEDBACK
Produkty
Košík 0 ks
  • VÝPREDAJ - OBLEČENIE
    • KOJENECKÉ OBLEČENIE 56-98
      • Body
        • Body s dlhým rukávom
        • Body s krátkym rukávom
      • Pyžamá
    • DETSKÉ OBLEČENIE 98 - 134
      • Pyžamá
      • Tričká a tielka
        • Tričká s krátkym rukávom
        • Tielka
      • Softshellové nohavice
    • DOPLNKY
  • SOFTSHELLOVÉ OBLEČENIE
    • Softshellové nohavice 68/74 - 98/104 SLIM
    • Softshellové nohavice od 98/104
  • ČIAPKY
    • Fleecové čiapky
  • NÁKRČNÍKY
    • Fleecové nákrčníky
  • BAMBUSOVÉ PUNČOCHÁČE A LEGÍNY
  • DARČEKOVÉ POUKÁŽKY
  • NA PAMIATKU NARODENIA DIEŤATKA
  • POZVÁNKY
  • TETOVAČKY
Naposledy zobrazené


youtube

OBCHODNÉ PODMIENKY

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

1.  Vymedzenie pojmov

1.1 predávajúci –  prevádzkovateľ internetového obchodu wexy.sk (e-shop), Mgr. Daniela Chomová

1.2 kupujúci - fyzická alebo právnická osoba, ktorá vstúpila do obchodného vzťahu s    
                            predávajúcim

1.3 tovar - produkty alebo služby v ponuke internetového obchodu www.wexy.sk

1.4 objednávka - kúpna zmluva (faktúra), na základe ktorej je realizovaný predaj tovaru

 

2. Základné ustanovenia

2.1 Obchodné podmienky platia pre nákup v internetovom obchode www.wexy.sk. Obchodné podmienky vymedzujú a  
       upravujú práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho.
Všetky zmluvné vzťahy sú uzatvorené v súlade s právnym
       poriadkom Slovenskej
republiky. Pri vzťahoch, ktoré nie sú upravené týmito obchodnými podmienkami sa riadi fyzická
       osoba (spotrebiteľ) Občianskym zákonníkom č. 40/1964 Zb. a Zákonom o
ochrane spotrebiteľa č. 108/2000 Z. z.. a
       právnická osoba (podnikateľ) Obchodným
zákonníkom č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov a noviel.

2.2 Ustanovenia obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy.
       Znenie obchodných podmienok môže predávajúci meniť či dopĺňať.

 

3.  Objednávka

3.1 Objednávka vzniká na základe jej potvrdenia pri procese objednávania tovaru v internetovom obchode, prípadne pri   
       objednaní tovaru telefonicky alebo e-mailom.
Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že súhlasí s
       obchodnými a
nákupnými podmienkami internetového obchodu www.wexy.sk. Obchodné podmienky sú
       neoddeliteľnou súčasťou zrealizovanej objednávky, teda kúpnej zmluvy.

3.2 Webová stránka obchodu www.wexy.sk obsahuje informácie o tovare, a to vrátane
       uvedenia cien jednotlivých tovarov. Ceny tovaru zostávajú v platnosti po dobu, kedy sú
       zobrazované na webovej stránke obchodu. Webová stránka obchodu obsahuje aj  
       informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru.

3.3 Pre objednanie tovaru vyplní kupujúci objednávkový formulár na webovej stránke
       obchodu. Objednávkový formulár obsahuje najmä informácie o:
       - objednávanom tovare (objednávaný tovar "vloží" kupujúci do elektronického
         nákupného košíka),
       - spôsobe úhrady ceny tovaru a
       - informácie o nákladoch spojených s dodaním tovaru
       (ďalej spoločne len ako "objednávka").

3.4 Pred zaslaním objednávky predávajúcemu je kupujúcemu umožnené skontrolovať a
       meniť údaje, ktoré do objednávky kupujúci vložil, a to aj s ohľadom na možnosť  
       kupujúceho zisťovať a opravovať chyby vzniknuté pri zadávaní dát do objednávky. Údaje
       uvedené v objednávke sú predávajúcim považované za správne.

       Pokiaľ si zákazník objedná zároveň tovar, ktorý je skladom a tovar na objednávku, je takýto balíček zasielaný
       spoločne, po naskladnení tovaru na objednávku a zaplatení celkovej sumy za objednávku, pokiaľ sa zmluvné strany
       nedohodli inak.

3.5 Zmluvný vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim vzniká doručením prijatia objednávky
       (akceptáciou), ktorá je predávajúcim zaslaná kupujúcemu elektronickou poštou, a to na
       adresu elektronickej pošty kupujúceho.

3.6 Kupujúci súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní kúpnej
       zmluvy. Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na
       diaľku v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie,
       náklady na telefónne hovory) si hradí kupujúci sám.

 4. Storno objednávky

4.1 Kupujúci má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu, a to do vyexpedovania objednaného tovaru, a to e-mailom  
       na adresu: info@wexy.sk alebo telefonicky.
Informácia o vyexpedovaní bude kupujúcemu odoslaná emailom alebo 
       oznámená
telefonicky. V prípade storna objednávky, predávajúci neúčtuje kupujúcemu žiadne poplatky súvisiace so
       zrušením objednávky. V prípade, že kupujúci zaplatil
predávajúcemu kúpnu cenu, alebo jej časť v čase do zrušenia
       objednávky, predávajúci
vráti už zaplatenú kúpnu cenu alebo jej časť v lehote 3 pracovných dní od zrušenia objednávky
       prevodom na bankový účet kupujúceho.

4.2 V prípade, že kupujúci stornuje iba určitú časť objednaného tovaru, automaticky stráca
       všetky zľavy z danej objednávky.

4.3 Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v prípade, ak kupujúci
       uviedol na objednávke nepravdivé alebo zavádzajúce osobné údaje alebo ak sa tovar už
       nevyrába alebo nedodáva. V takomto prípade bude predávajúci neodkladne informovať
       kupujúceho za účelom dohodnutia ďalšieho postupu. V prípade zrušenia objednávky
       predávajúci neúčtuje kupujúcemu žiadne poplatky súvisiace so zrušením objednávky. V
       prípade, že kupujúci už zaplatil predávajúcemu kúpnu cenu, alebo jej časť v čase do
       zrušenia objednávky, predávajúci vráti už zaplatenú kúpnu cenu alebo jej časť v lehote 3
       pracovných dní od zrušenia objednávky prevodom na bankový účet kupujúceho.

4.4 Predávajúci má právo stornovať objednávku:
       a) ak v dohodnutej lehote nie je schopný dodať objednaný tovar a kupujúci nemá záujem
         o náhradné plnenie,
       b) v prípade nedostupnosti tovaru,
       c) v prípade, ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo
           požadovať nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v dohodnutej lehote alebo v cene,
           ktorá je uvedená v internetovom obchode.
      O stornovaní objednávky bude kupujúci informovaný e-mailom. Zaplatená kúpna cena za
      tovar bude následne v lehote 15 dní vrátená kupujúcemu prevodom na účet.

      Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v prípade, že objednaný tovar sa už nevyrába a z iných   
      nepredvídateľných dôvodov. V týchto prípadoch bude predávajúci bezodkladne informovať kupujúceho a dohodne s ním 
      ďalší postup. Ak kupujúci už zaplatil kúpnu cenu alebo jej časť, bude mu táto čiastka vrátená späť na jeho účet v čo
      najkratšom čase.

 

5. Odstúpenie od kúpnej zmluvy

5.1 Zákazník má právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia tovaru. Podľa zákona č. 108/2000 Z. z..
      o ochrane spotrebiteľa má kupujúci právo odstúpiť od
zmluvy v lehote 14 dní od prevzatia tovaru bez akejkoľvek sankcie.
      V tejto lehote musí
kupujúci spotrebiteľ doručiť predávajúcemu úkon, s ktorým súčasná platná právna úprava spája
      prejav vôle smerujúci k odstúpeniu od zmluvy. Vrátený tovar nesmie byť nijako
porušený či znehodnotený (otvorenie
      obalu a pod.). Ak spotrebiteľ poruší originálny obal
u dodaného výrobku tak, že ho nemožno z hygienických či
      bezpečnostných dôvodov
znova použiť, takýto tovar nie je možné dodávateľovi vrátiť.

5.2 Odstúpenie od zmluvy oznámi zákazník predávajúcemu spolu s faktúrou, formulárom
       odstúpenie od kúpnej zmluvy, ktorý je poskytovaný predávajúcim a ktorý tvorí prílohu
       obchodných podmienok a neodkladne zašle nepoškodený a neznehodnotený tovar späť
       predávajúcemu. Predávajúci vráti zákazníkovi zaplatenú cenu tovaru zníženú o náklady
       vynaložené na vrátenie tovaru, a to najneskôr do 15 dní od odstúpenia od zmluvy.

5.3 Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy o kúpe tovaru:

       a) ktorý bol upravený podľa želania kupujúceho,
       b) ktorý podlieha rýchlej skaze, opotrebeniu a zastaraniu.

 

6. Užívateľský účet

6.1 Na základe registrácie kupujúceho vykonanej na našej webovej stránke www.wexy.sk
      môže kupujúci pristupovať do svojho užívateľského účtu. Zo svojho užívateľského účtu
      môže kupujúci vykonávať objednávanie tovaru (ďalej len "užívateľský účet").

6.2 Pri registrácii na webovej stránke a pri objednávaní tovaru je kupujúci povinný uvádzať
       správne a pravdivo všetky údaje. Údaje uvedené v užívateľskom účte je kupujúci pri          
       akejkoľvek zmene povinný aktualizovať.

6.3 Prístup k užívateľskému účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Kupujúci je
       povinný zachovávať mlčanlivosť ohľadom informácií potrebných na prístup do jeho
       užívateľského konta.

6.4 Kupujúci nie je oprávnený umožniť využívanie užívateľského účtu tretím osobám.  
       Predávajúci môže zrušiť užívateľský účet, a to najmä v prípade, keď kupujúci poruší
       svoje povinnosti z kúpnej zmluvy (vrátane obchodných podmienok).

 

7. Cena tovaru a platobné podmienky

7.1 Všetky ceny sú uvedené v eurách. Aktuálne ceny tovaru sú uvedené v e-shope www.wexy.sk. Táto cena nezahŕňa
       náklady na dodanie tovaru na miesto určené
kupujúcim.

7.2 Akciové ponuky platia do vypredania zásob.

7.3 Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny cien bez predchádzajúceho upozornenia.

7.4 Cena tovaru je uvádzaná za jeden kus, ak z charakteru tovaru alebo popisu nevyplýva niečo iné.

7.5 Ceny uvedené v e-shope www.wexy.sk môžu podliehať zmenám i bez predchádzajúceho

       ohlásenia. V prípade platby vopred na účet je predávajúci viazaný svojou ponukou
       vrátane ceny do 7 dní od potvrdenia objednávky.

7.6 Cenu tovaru a prípadné náklady spojené s dodaním tovaru podľa kúpnej zmluvy môže

       kupujúci uhradiť predávajúcemu bezhotovostne prevodom na účet predávajúceho IBAN:
       SK80 8360 5207 0042 0600 0696, vedený v spoločnosti MBank (ďalej len "účet
       predávajúceho").
       Spoločne s kúpnou cenou je kupujúci povinný zaplatiť predávajúcemu aj náklady spojené
       s dodaním tovaru v dohodnutej výške. Zákazníkovi je účtovaná čiastka, ktorá sa objaví na
       stránkach vytvárania objednávky v okamihu jej odoslania. Táto suma predstavuje vždy
       konečnú cenu vrátane príslušnej sadzby DPH a účtovanej dopravy.
       Kupujúci je povinný uhrádzať kúpnu cenu tovaru spolu s uvedením variabilného symbolu
       platby. Platobné inštrukcie dostane kupujúci emailom po potvrdení objednávky. Pre
       urýchlenie expedície môže kupujúci zaslať bankou vygenerované potvrdenie o zadaní
       platby v grafickom formáte alebo v PDF na info@wexy.sk.

7.7 Tovar bude expedovaný až po pripísaní peňažných prostriedkov na účet predávajúceho

       alebo prijatím potvrdenia o zadaní platby v grafickom formáte alebo v PDF na
       info@wexy.sk.

7.8 Daňový doklad - faktúra bude kupujúcemu zaslaná spolu s tovarom alebo v elektronickej

       forme – emailom.


8.
Cena poštovného

 

KURIÉR DPD CLASSIC (bez sms avizácie, možnosť platby len v hotovosti)

DPD CLASSIC 0 - 3 kg ....................................................................................................... 4,60€

DPD CLASSIC 3 - 5 kg ....................................................................................................... 4,70€

DPD CLASSIC 5 - 10 kg ..................................................................................................... 5,00€

DPD CLASSIC 10 - 20 kg ................................................................................................... 5,90€

 

Dobierka ............................................................................................................................. 1,00€

 

9. Dodanie tovaru

9.1 Dodanie objednaného tovaru bude realizované v čo najkratšom termíne , podľa
      dostupnosti tovaru na sklade a prevádzkových možností predávajúceho po pripísaní platby
      na účet predávajúceho.

9.2 Pri objednávke do zahraničia predávajúci vypočíta poštovné individuálne, podľa
       hmotnosti zásielky a štátu, do ktorého zásielku posiela. Pri zásielke do zahraničia je
       platbu nutné zrealizovať vopred, na základe predávajúcim zaslanej proforma faktúry.

9.3 Ak je predávajúci podľa kúpnej zmluvy povinný dodať tovar na miesto určené kupujúcim
       v objednávke, je kupujúci povinný prevziať tovar pri dodaní.
       Pri prevzatí tovaru od prepravcu je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalov    
       tovaru. V prípade zistenia porušenia obalu svedčiaceho o neoprávnenom vniknutí do
       zásielky nemusí kupujúci zásielku od prepravcu prevziať a túto skutočnosť musí
       bezodkladne ohlásiť predajcovi.

 

10. Práva a povinnosti zmluvných strán

10.1 Predávajúci sa uzatvorením zmluvy o kúpe tovaru zaväzuje odovzdať kupujúcemu tovar v požadovanej akosti a
         množstve.

10.2 Kupujúci sa uzatvorením zmluvy o kúpe tovaru zaväzuje tovar prevziať a zaplatiť zaň
         kúpnu cenu vrátane nákladov na dodanie tovaru.

10.3 Vlastnícke právo k tovaru z predávajúceho na kupujúceho prechádza úplným zaplatením
         kúpnej ceny.


11.  Záruka, reklamácie a servis

11.1 Záručná doba je 24 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy, pokiaľ nie je pre
        konkrétne prípady stanovená záručná doba iná, a plynie odo dňa prevzatia tovaru a
        potvrdenia potrebných dokumentov súvisiacich s tovarom oprávnenou osobou.

11.2 Kupujúci je povinný reklamáciu bezodkladne uplatniť u predávajúceho, a to ihneď po
         zistení závady.

11.3 Kupujúci má právo uplatniť si u predávajúceho záruku len na tovar, ktorý vykazuje
        vady, na ktoré sa vzťahuje záruka a bol zakúpený u predávajúceho.

11.4 Počas záručnej doby má kupujúci právo na bezplatné odstránenie vady po predložení
         tovaru vrátane príslušenstva, dokumentácie, návodu, oprávnenému zástupcovi
         predávajúceho spolu s dokladom o zaplatení, prípadne so záručným listom a stručným
         popisom vady.

11.5 Právo na záruku zaniká v prípade, že k vade došlo mechanickým poškodením výrobku
         spôsobeným kupujúcim, nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, používaním tovaru v
         podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými  
         vplyvmi prirodzenému prostrediu tovaru, zanedbaním starostlivosti o tovar, poškodením
         tovaru nadmerným zaťažovaním, alebo používaním v rozpore s podmienkami
         uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo
         bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok. Zo záruky sú
         tiež vyňaté chyby spôsobené živelnou pohromou a uplynutím záručnej doby tovaru.
         Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo ich častí) spôsobené
         používaním. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa ani
         reklamovať.

11.6 Reklamovaný výrobok je nutné zaslať späť poštou (nie na dobierku), na našu adresu,
         pokiaľ predávajúci neurčí inak. Adresa: Mgr. Daniela Chomová, www.wexy.sk, Vranovská
         83A Prešov, 08006.

11.7 Predávajúci alebo určená osoba vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie
         tovaru vo vhodnej forme zvolenej predávajúcim, napr. vo forme mailu alebo v písomnej
         podobe. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného
         odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie.

11.8 Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie do 3 dní od začiatku
         reklamačného konania (deň prijatia reklamovaného tovaru), v odôvodnených prípadoch,
         najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru najneskôr do 30 dní
         odo dňa začiatku reklamačného konania. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie
         predávajúci alebo určená osoba reklamáciu vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch
         možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie
         ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie
        má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový
         tovar.

11.9 Práva kupujúceho pri uplatnení reklamácie:
    11.9.1 Pri odstrániteľnej chybe má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne
               odstránená. O spôsobe odstránenia chyby rozhoduje predávajúci a je povinný chybu
               bez zbytočného odkladu odstrániť. Kupujúci môže požadovať namiesto odstránenia
               chyby (opravy) výmenu chybnej veci za bezchybnú, ak tým predávajúcemu nevzniknú
               neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť chyby.
    11.9.2  Pri výskyte neodstrániteľnej chyby, ktorá bráni riadnemu užívaniu veci na daný účel,
                má kupujúci právo buď na výmenu veci alebo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí).
    11.9.3 V prípade, že má vec súčasne najmenej tri rôzne odstrániteľné chyby, pričom každá z
                nich bráni v riadnom užívaní, má spotrebiteľ právo na výmenu tovaru alebo na vrátenie
                peňazí. To isté právo má aj vtedy, ak sa rovnaká chyba, aká bola najmenej dvakrát
                opravovaná, vyskytne tretíkrát v záručnej dobe.
    11.9.4 Reklamácia sa považuje za vybavenú - ak sa ukončí reklamačné konanie odovzdaním
                opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením
                primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej
                odôvodnené zamietnutie.
    11.9.5 Náklady spojené s dopravou reklamovaného tovaru späť predávajúcemu nesie vždy
                kupujúci.

 

12.  Postup reklamácie

Pri uplatňovaní reklamácie dodržujte nasledujúci postup:
12.1 Odporúčame, aby ste nám zaslali email na adresu info@wexy.sk, kde uvediete Vaše meno a telefonický kontakt, na
        ktorom Vás zastihneme, názov výrobku, číslo faktúry a
popis závady.

12.2 Do 24 hodín (v pracovné dni) Vám budú zaslané informácie o ďalšom postupe spolu s
         adresou na zaslanie reklamovaného tovaru a Reklamačným formulárom.

12.3 Pošlite tovar na určenú adresu spolu s Reklamačným formulárom a kópiou faktúry. Ak
         sa adresa dodania opraveného výrobku bude líšiť s adresou na faktúre je nutné uviesť
         aktuálnu adresu a telefonický kontakt.

 

13.  Alternatívne riešenie sporov

13.1 Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu
(e-mailom na info@wexy.sk),
        ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci
vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci
        porušil jeho práva. Ak
predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania,
        spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu
subjektu alternatívneho riešenia sporov
        (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015
Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3
        zákona 391/2015
Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.

13.2 Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia
         sporov RSO, ktorá je dostupná online na  
         http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

13.3 Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri
        uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej
        podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa
        týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej
        zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa
        týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov,
        kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa
        požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky
        5 EUR s DPH.

 

14. Ochrana osobných údajov

14.1 Osobné údaje zákazníkov sú uchovávané v súlade s platnými zákonmi Slovenskej
         republiky, predovšetkým so zákonom č. 428/2000 Z. z. o ochrane osobných údajov, v
         platnom znení. Osobné údaje zákazníkov sú plne zabezpečované proti zneužitiu. Dáta sú
         uchovávané a nie sú zdieľané s aplikáciami tretích osôb. Objednávkou kupujúci súhlasí
         s tým, že jeho osobné údaje, teda meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail, adresa a aj
         fakturačné údaje poskytnuté predávajúcemu budú použité na účely vybavenia
         objednávky a nebudú zneužité. Hlavne nebudú poskytnuté tretím stranám, nebudú
         využité k periodickej reklame a budú chránené v súlade s predpismi Slovenskej
         republiky. Kupujúci má právo prístupu ku svojim osobným údajom a tiež právo na ich
         opravu vrátane ďalších zákonných práv k týmto údajom. Zároveň má právo svoj súhlas
         so spracovaním osobných údajov kedykoľvek písomne vypovedať.

POVINNÉ INFORMÁCIE

Poskytovateľ služieb:

Mgr. Daniela Chomová, www.wexy.sk, Vranovská 83A, 080 06 Prešov, Slovenská republika
IČO: 50 696 041, DIČ: 112 2544 478
Spoločnosť zapísaná v Živnostenskom registri, Okresný úrad Prešov, číslo: 750-47805
Nie sme platcom DPH.

IBAN: SK80 8360 5207 0042 0600 0696
Účet vedený v Mbank.

web: www.wexy.sk
e-mail: info@wexy.sk 
tel.: 0948 459 804 (Prednostne, prosím, využite e-mailovú komunikáciu)

Orgán dohľadu:

Inšpektorát SOI pre Prešovský kraj

Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
tel. č.: 051/ 7721 597
fax č.: 051/ 7721 596
e-mail: pr@soi.sk



Kontaktné údaje predávajúceho

Adresa:

Mgr. Daniela Chomová
Vranovská 83A
080 06 Prešov
Slovenská republika

web: www.wexy.sk
e-mail: info@wexy.sk


IČO: 50 696 041
DIČ: 112 2544 478

 

 

 

 

 

Vitajte na našej stránke. Svoju objednávku môžete urobiť kedykoľvek, náš eshop je tu pre Vás 24 hodín 7 dní v týždni. Vaše objednávky zašleme v čo najkratšom možnom čase.

Copyright © 2016 wexy.sk, Všetky práva vyhradené | Adresa, Vranovská 83A, Prešov 080 06 Slovenská republika
info@wexy.sk| telefón: +421 948 459 804

Vytvorené systémom ClickEshop.sk