• DOMOV
  • INFORMÁCIE PRE ZÁKAZNÍKOV
    • Veľkostná tabuľka
    • OBCHODNÉ PODMIENKY
    • Reklamácie
    • Odstúpenie od zmluvy
    • Poštovné a balné
    • OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
  • KONTAKT
  • PRIHLÁSENIE / REGISTRÁCIA
    • ZMENA OSOBNÝCH ÚDAJOV
    • PREHĽAD OBJEDNÁVOK
  • WEXY.SK
    • Spriatelené stránky
  • FEEDBACK
Produkty
Košík 0 ks
  • VÝPREDAJ - OBLEČENIE
    • KOJENECKÉ OBLEČENIE 56-98
      • Body
        • Body s dlhým rukávom
        • Body s krátkym rukávom
      • Pyžamá
    • DETSKÉ OBLEČENIE 98 - 134
      • Pyžamá
      • Tričká a tielka
        • Tričká s krátkym rukávom
        • Tielka
      • Softshellové nohavice
    • DOPLNKY
  • SOFTSHELLOVÉ OBLEČENIE
    • Softshellové nohavice 68/74 - 98/104 SLIM
    • Softshellové nohavice od 98/104
  • ČIAPKY
    • Fleecové čiapky
  • NÁKRČNÍKY
    • Fleecové nákrčníky
  • BAMBUSOVÉ PUNČOCHÁČE A LEGÍNY
  • DARČEKOVÉ POUKÁŽKY
  • NA PAMIATKU NARODENIA DIEŤATKA
  • POZVÁNKY
  • TETOVAČKY
Naposledy zobrazené


youtube

Reklamácie

11.  Záruka, reklamácie a servis

11.1 Záručná doba je 24 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy, pokiaľ nie je pre
        konkrétne prípady stanovená záručná doba iná, a plynie odo dňa prevzatia tovaru a
        potvrdenia potrebných dokumentov súvisiacich s tovarom oprávnenou osobou.

11.2 Kupujúci je povinný reklamáciu bezodkladne uplatniť u predávajúceho, a to ihneď po
         zistení závady.

11.3 Kupujúci má právo uplatniť si u predávajúceho záruku len na tovar, ktorý vykazuje
        vady, na ktoré sa vzťahuje záruka a bol zakúpený u predávajúceho.

11.4 Počas záručnej doby má kupujúci právo na bezplatné odstránenie vady po predložení
         tovaru vrátane príslušenstva, dokumentácie, návodu, oprávnenému zástupcovi
         predávajúceho spolu s dokladom o zaplatení, prípadne so záručným listom a stručným
         popisom vady.

11.5 Právo na záruku zaniká v prípade, že k vade došlo mechanickým poškodením výrobku
         spôsobeným kupujúcim, nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, používaním tovaru v
         podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými  
         vplyvmi prirodzenému prostrediu tovaru, zanedbaním starostlivosti o tovar, poškodením
         tovaru nadmerným zaťažovaním, alebo používaním v rozpore s podmienkami
         uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo
         bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok. Zo záruky sú
         tiež vyňaté chyby spôsobené živelnou pohromou a uplynutím záručnej doby tovaru.
         Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo ich častí) spôsobené
         používaním. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa ani
         reklamovať.

11.6 Reklamovaný výrobok je nutné zaslať späť poštou (nie na dobierku), na našu adresu,
         pokiaľ predávajúci neurčí inak.Odporúčam zásielku poslať doporučene. Adresa:
         Mgr. Daniela Chomová, www.wexy.sk, Vranovská
83A Prešov, 08006.

11.7 Predávajúci alebo určená osoba vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie
         tovaru vo vhodnej forme zvolenej predávajúcim, napr. vo forme mailu alebo v písomnej
         podobe. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného
         odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie.

11.8 Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie do 3 dní od začiatku
         reklamačného konania (deň prijatia reklamovaného tovaru), v odôvodnených prípadoch,
         najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru najneskôr do 30 dní
         odo dňa začiatku reklamačného konania. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie
         predávajúci alebo určená osoba reklamáciu vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch
         možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie
         ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie
        má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový
         tovar.

11.9 Práva kupujúceho pri uplatnení reklamácie:
    11.9.1 Pri odstrániteľnej chybe má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne
               odstránená. O spôsobe odstránenia chyby rozhoduje predávajúci a je povinný chybu
               bez zbytočného odkladu odstrániť. Kupujúci môže požadovať namiesto odstránenia
               chyby (opravy) výmenu chybnej veci za bezchybnú, ak tým predávajúcemu nevzniknú
               neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť chyby.
    11.9.2  Pri výskyte neodstrániteľnej chyby, ktorá bráni riadnemu užívaniu veci na daný účel,
                má kupujúci právo buď na výmenu veci alebo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí).
    11.9.3 V prípade, že má vec súčasne najmenej tri rôzne odstrániteľné chyby, pričom každá z
                nich bráni v riadnom užívaní, má spotrebiteľ právo na výmenu tovaru alebo na vrátenie
                peňazí. To isté právo má aj vtedy, ak sa rovnaká chyba, aká bola najmenej dvakrát
                opravovaná, vyskytne tretíkrát v záručnej dobe.
    11.9.4 Reklamácia sa považuje za vybavenú - ak sa ukončí reklamačné konanie odovzdaním
                opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením
                primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej
                odôvodnené zamietnutie.
    11.9.5 Náklady spojené s dopravou reklamovaného tovaru späť predávajúcemu nesie vždy
                kupujúci.

 

12.  Postup reklamácie

Pri uplatňovaní reklamácie dodržujte nasledujúci postup:
12.1 Odporúčame, aby ste nám zaslali email na adresu info@wexy.sk,kde uvediete Vaše meno a telefonický kontakt, na
        ktorom Vás zastihneme, názov výrobku, číslo faktúry a
popis závady.

12.2 Do 24 hodín (v pracovné dni) Vám budú zaslané informácie o ďalšom postupe spolu s
         adresou na zaslanie reklamovaného tovaru a Reklamačným formulárom.

12.3 Pošlite tovar na určenú adresu spolu s Reklamačným formulárom a kópiou faktúry. Ak
         sa adresa dodania opraveného výrobku bude líšiť s adresou na faktúre je nutné uviesť
         aktuálnu adresu a telefonický kontakt.

 

 

 

 

 

Vitajte na našej stránke. Svoju objednávku môžete urobiť kedykoľvek, náš eshop je tu pre Vás 24 hodín 7 dní v týždni. Vaše objednávky zašleme v čo najkratšom možnom čase.

Copyright © 2016 wexy.sk, Všetky práva vyhradené | Adresa, Vranovská 83A, Prešov 080 06 Slovenská republika
info@wexy.sk| telefón: +421 948 459 804

Vytvorené systémom ClickEshop.sk